Zaful | Wyniki konkursu


Hej! Niedawno przyszła do mnie paczka z Zaful, a w niej: sweterek, który widzicie na poniższych zdjęciach. Jakościowo jest na prawdę dobry. Nie znalazłam żadnych odstających nitek ani niczego do czego mogłabym się przyczepić. 


Kolejną rzeczą jaką znalazłam w paczce były chokery.  Oba bardzo mi się podobają jednak mam problem z ciągle odpadającymi łańcuszkami do zapięcia. Mam nadzieję, że uda mi się coś z nimi zrobić i będę mogła je nosić :)



Do wypróbowania zamówiłam również 3 gąbeczki. Przyszły nieduże jednak zapach był nie do zniesienia. Na szczęście po umyciu znikł, a ja zaczęłam ich użytkowanie.

Ostatnią rzeczą są spodnie, których zdjęcia wam nie pokażę, zawiodłam się na nich najbardziej ponieważ przyszły niezgodne z wymiarami. Na szczęści szybko znalazłam na nie kupca i już ich nie ma. Z tego powodu nie miałam jak zrobić zdjęć.
 KLIK

WYNIKI KONKURSU!
Mam dla was również wyniki konkursu, który zakończył się już ponad tydzień temu. Lampę wygrywają: Agnieszka Pingwin oraz Call of Beauty. Do zwyciężczyń napisałam maila, jeśli w ciągu 3 dni nie dostanę odpowiedzi wylosowane zostaną inne osoby.

You May Also Like

12 komentarze

  1. Ale się cieszę, że mi się udało! Gratuluję też drugiej zwyciężczyni :).
    Jak długo szła do Ciebie paczka z tej strony? Mają piękne sukienki. Czy jest możliwość zwrotu jeśli rozmiar nie pasuje czy trzeba, tak jak Ty, sprzedać rzeczy?

    Pozdrawiam serdecznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chokery są super :D Sama bym chętnie takie kupiła :)
    Gratuluję zwyciężczynią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same gąbeczki :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie wiem czemu, ale przypominasz mi mona lisę :)
    Chokery cudowne!
    Życzę miłego dnia!

    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Piękny sweterek :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. sweterek super :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby ładny ten sweterek, ale jakoś dziwnie zszyty..

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/03/w-innym-stylu.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Very cool post, dear! Photos beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  9. Chokery bardzo przypadły mi do gustu, szkoda tylko, że nie zrobiłaś zdjęć jak z nimi wyglądasz.Super sweterek
    Pierwszy post od roku

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x