niedziela, 29 stycznia 2017

CIY: Tiramisu

Jako osoba kochająca kawę i wszystko co z nią związane nie mogłabym podzielić się z wami przepisem na mój ulubiony deser, czyli Tiramisu. W internecie można trafić na wiele przepisów, zarówno na te bardziej i mniej włoskie. Moje nie wychodzi idealne, bo w jaki sposób bym go nie robiła, nie chce się ładnie trzymać. Mimo to, wiem, że kiedyś na pewno się nauczę :)


Składniki:
•500g serka mascarpone
•6 żółtek
•6 czubatych łyżek cukru pudru
•biszkopt
•500ml mocnej kawy



Żółta i cukier ucieramy na gładką masę i stopniowo dodajemy mascarpone. Masę miksujemy do momentu kiedy zgęstnieje. Upieczony wcześniej biszkopt (chyba nie muszę podawać przepisu) rozkrajamy na pół. Jedną z części wykładamy na blachę i nasączamy kawą. Na tak przygotowany biszkopt wylewamy połowę masy. Na to wykładamy drugą część biszkoptu i tak samo przygotowujemy. Całość posypujemy kakaem i wkładamy do lodówki na minimum 5 godzin.



Zdjęcia filiżanek wyszły z faktu, że trochę bawiłam się fokusem i tak mi się spodobały, że postanowiłam się nimi pochwalić :)

25 komentarzy:

  1. Ja osobiście nie umiem zaczącz dnia bez kawy,także taka przekąska by się przydała heh.
    Bardzo apetycznie wygląda,oby tak smakowało!
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tiramisu, moje ulubione ciasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Tiramisu, koniecznie muszę zrobić te z Twojego przepisu! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam taki desery jak ta. i Świetnie ci wyszedł. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tiramisu! mój ulubiony deser :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda pysznie! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi narobiłaś ochoty na coś słodkiego! Muszę dać ten przepis mamie, bo ja to się boję urzędować w kuchni :D Nie wiem jak ja będę "pichciła" w przyszłości dla męża :D

    Obserwuję!
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tiramisu! Czasem piekę takiego gotowca z kartonu
    ten smak to poezja :) moje ulubione ciasto po kopcu kreta :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda smakowicie! zjadłabym <3
    obserwuje i zapraszam: www.fancycares.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku ale pyszności. Z chęcią bym to zjadła. :)
    Ja mam troszeczkę inny przepis ale twój jest bardzo podobny :)

    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciasto wygląda smakowicie. Tiramisu to chyba jedyny gatunek kremowego "wypieku", który lubię. Moim ulubionym pieczonym deserem jest szarlotka i sernik z brzoskwiniami. Bardzo ładne filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciasto wygląda przepysznie, ja jednak nie przepadam za tiramisu:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciasto wygląda mega smakowicie! Parę razy miałam okazji go spróbować. Mimo, że nie przepadam za kawą to ciasto baaardzo przypadło mi do gustu:)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog zapraszam do mnie http://movieisgoodxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jadlabym az by mi sie uszy trzesly :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tiramisu pyszna sprawa ! :) zapraszam do siebie , odwzajemniam wszystko :) chętnie wymienię się obserwacjami :) Tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tirmaisu! Mam na niego przepis, który w mojej rodzinie przekazywany jest od wieków :)
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tiramisu'. To zdecydowanie jeden z moich ulubionych deserów.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za smakiem kawy, ale wygląda apetycznie!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż zgłodniałam, na pewno wykorzystam twój przepis :)
    big-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nigdy nie robiłam tiramisu :) Czas chyba to zmienić.
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie za bardzo przepadam za kawą, ale ciasto zjem z miłą chęcią :P

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x