sobota, 10 grudnia 2016

Nastawienie kreuje rzeczywistość

Nawet nie zauważyłam jak minęło prawie pół roku od ostatniego posta, brakowało mi czasu, energii, chęci do czegokolwiek. Stąd też wziął się temat posta, bo dopiero kiedy powoli zaczęłam zmieniać swoje nastawienie nabrałam ochoty aby coś napisać.

Nie chce mi się, nie mogę, to nie ma sensu-ile razy powtarzasz sobie takie rzeczy? A przecież chyba każdy z nas wie, że chcieć to móc. No ale przecież łatwiej jest siedzieć i narzekać, patrzeć na tych co mieli odwagę spełniać marzenia i myśleć, że Tobie i tak by się nie udało. Ciągły pesymizm, postrzeganie życia w czarno-białych barwach właśnie takim je uczyni-możesz być tego pewna. 
Kiedy tylko zmienisz swoje nastawienie, wszystko zacznie Ci wychodzić, na wszystko uda się znaleźć czas. To nasze nastawienie kreuje rzeczywistość, nigdy odwrotnie. 
Jak zmienić nastawienie? Spojrzeć inaczej na otaczający nas świat? 
Najprościej jest otoczyć się pozytywnymi ludźmi, łatwiej jest osiągnąć sukces mając osobę, która w nas wierzy i motywuje do dalszego działania.
Przypomnij sobie jak byłeś dzieckiem. Chciałaś być księżniczką, superbohaterem czy kimkolwiek innym? Nikt nie mógł Ci wmówić, że to nie możliwe, każde marzenie było do spełnienia. Dlaczego nie wrócić do tego myślenia? Przecież możesz być kim chcesz, robić co chcesz, sięgać po marzenia i czerpać satysfakcję ze wszystkiego co robisz.

16 komentarzy:

  1. Jeju... twój post naprawdę dał mi dużo do myślenia... Pamiętam jak byłem dzieckiem właśnie chciałem zostać takim superbohaterem. Ja sobie teksty typu "To nie ma sensu" wmawiam codziennie, ale nie poddaję się. Pisz dalej! Super sesja! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja :) Trzeba walczyć o swoje marzenia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :D no i szczera prawda co napisałaś :)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądre słowa. Jeżeli będziemy się uśmiechac, wszystko przyjdzie nam łatwiej - to przynajmniej moje zdanie! Ładne zdjęcia. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. również jestem zwolennikiem pozytywnego nastawienia do życia :) narzekaniem niczego nie zmienimy, trzeba wziąć się w garść i działać :)!
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. czasami taka przerwa jest dobra aby wrócić ze zdwojoną mocą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście jeszcze ani razu nie wypowiedziałam takich słów jeżeli chodzi o blogowanie ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że się nie przeziębiłaś. Sesje są świetne, ale czasami można sobie zaszkodzić...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze się ,że dodałaś nowy post :)
    Zapraszam do mnie https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście nie mam problemu z tym, że mi się nie chce. Wręcz przeciwnie - chce mi się aż za bardzo. Tylko czasem pomysł nie potrafi wyjść z głowy, to mój główny problem. Tak czy siak - nie trzeba otaczać się pozytywnymi ludźmi by zmienić swoje nastawienie. To siedzi w nas, nie w osobach które są obok, takie przynajmniej jest moje zdanie :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Do północy 25.12 trwa także grupowe rozdanie na moim blogu: http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2016/12/swiateczne-rozdanie-wygraj-jeden-z-5.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog *.*

    Coś czuję, że będę tu wpadała częściej <33

    Co powiesz na wspólną obs ?

    https://believeinhimselfx33.blogspot.com/2016/12/goodbye-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Marzenia sa po to by je spełniać. To my ludzie, sami narzucamy się pewne ograniczenia i własnym narzekaniem burzymy motywację do działania. Łatwiej jest narzekać, niż przestac jęczęć i zabrać się za robotę. Warto sięgać po to, po co z pozoru bardzo trudno jest dojść. :)

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x