środa, 3 sierpnia 2016

Książki po które warto sięgnąć

Są wakacje, a co się z tym wiąże mamy więcej czasu na to co lubimy. Możemy go marnować siedząc na Facebook'u, Instagramie i innych portalach, albo spędzić ten czas aktywnie: wychodzić z przyjaciółmi, czytać, zwiedzać, rozwijać swoje pasje. Dlatego chcę wam polecić kilka książek, po które warto sięgnąć w te wakacje.

James Dawson Wypowiedz jej imię


Motywem książki jest dość znana historia o Krwawej Mary. W Hallowen'ową noc uczennice szkoły dla dziewcząt wraz z zaproszonym chłopakiem wypowiadają przed lustrem 5 razy imię upiornej dziewczyny. W ten sposób pakują się w pułapkę, z której jeszcze nikt nie zdołał uciec...
Muszę przyznać, że to jedna z najlepszych książek jakie czytałam, pomimo, że z reguły nie sięgam po ten gatunek. Czyta się szybko, przyjemnie, nie sposób odłożyć jej chociaż na chwilę, tak aby nie zastanawiać się co następnie się wydarzy.

Eryk Edwardson Pamiętnik lesbijki


Natalia, studentka socjologii, zbyt egocentryczna, przekonana o własnej wartości. Dziewczyna, która nie może odnaleźć się w kontaktach z ludźmi. Poznając dziewczynę należącą do subkultury odkrywa swój homoseksulaizm, którego tak na prawdę sama nie jest pewna. 
Na początku miałam wrażenie jakbym czytała jakieś słabe fanfiction z wattpada jednak z czasem książka zaczęła mi odpowiadać.  Słowa, których nie używamy na codzień, przekleństwa nie uprzyjemniają czytania. Książka trochę psychologiczna, trochę filozoficzna, na pewno nie zawierająca scen erotycznych jak zapewniają w opisie. Nie dla każdego, jednak posiadająca pewien przekaz.

Rainbow Rowell Fangirl


Kim jest fangirl? Jedna z sióstr bliźniaczek- bohaterek książki jest jej głównym przykładem. Książka, która zawładnęła światem dziewczyny odrywając ją od rzeczywistości zaważa na jej życiu, kiedy dziewczyna idzie do college'u. Czy uda jej się stawić czoła realnemu życiu?
Książka, po którą sięgnęło mnóstwo osób nie lubiących czytać jak i tych kochających to robić. Pomimo, że do fangirl mi daleko wciągnęłam się w ten świat, nie mogąc oderwać się od książki. Prosty język, dzięki któremu czyta się szybko i z przyjemnością. 

Jojo Moyes Zanim się pojawiłeś


Kiedy Lou traci pracę w ulubionej kawiarnii zmuszona jest szukać jej gdzie indziej. Dziewczyna, która słynie z tego, że nie przetrwa przy niej żadna istota żywa, zarówno roślinka czy złota rybka zostaje zatrudniona jako opiekunka mężczyzny z paraliżem czterokończynowym. Czy jest możliwe, że między nią a jej podopiecznym nawiąże się przyjaźń, a może połączą ich głębsze uczucia? Czy jest szansa na szczęśliwe zakończenie?


Lee Monroe Mroczne serce


Jak zareagujesz gdy osoba, o której śnisz pojawi się w twoim życiu? Kogo wybierzesz kiedy chłopak ze snów będzie miał konkurencje realnej osoby? Z takimi problemami boryka się bohaterka dwutomowej serii Mroczne serce. Jane przytrafiło się w życiu wiele złego, była nielubiana w szkole, wręcz dręczona. Gdy na jej drodze pojawia się jednocześnie dwóch chłopaków nie łatwo jest podjąć decyzję.
Ze wszystkich książek z tego postu to właśnie ta seria mnie zachwyciła. Książka, w której nie można przewidzieć zakończenia. Sytuacje, należące do dwóch światów. Podczas czytania jak najbardziej oderwałam się od rzeczywistości.

14 komentarzy:

  1. Zaciekawiły mnie wszystkie książki :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam ,,Zanim się pojawiłeś''.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem teraz w trakcie lektury "Zanim się pojawiłeś".. Fakt jestem dopiero w połowie książki, ale już jest świetna! A przede mną jeszcze PRZYNAJMNIEJ 4 książki :D
    poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym przeczytać "Zanim się pojawiłeś", bo bardzo głośno się ostatnio zrobiło o tej książce... :) Oby mi się udało! Ja również lubię spędzać czas na czytaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam dużo książek, lecz tych jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Jednak myślę, że się to zmieni!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać, ale niestety od jakiegoś czasu trafiam na same "gnioty"... Zainteresowała mnie książka "Zanim się pojawiłeś" :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O żadnej z nich nie słyszałam, nie obiły mi się o uszy nawet, ale wydają się ciekawe :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twój sposób pisania:) urzekł mnie od początku dlatego już od dawna obserwuje twoją prace na blogu! 🙂
    zapraszam do siebie na notkę z najważniejszego dla mnie dnia, jeśli się spodoba zostań na dłużej:)
    blog!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaintrygowała mnie Fan Girl oraz Wypowiedz jej imię :)
    Fajny post!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego wszystkiego przeczytałam tylko "zanim sie pojawiłeś" i bardzo polecam :)

    hidenly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O żadnej nie słyszałam. :P


    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x