niedziela, 3 lipca 2016

Soufeel | Banggood

Hej, hej :D
Dzisiaj w poście chcę wam pokazać zawartość dwóch paczek, które otrzymałam w zeszłym tygodniu. Na pierwszy ogień pójdzie paczka od Soufeel. Firma to odpowiednik naszej Polskiej Pandory. Znajdziemy tam bransoletki, charmsy, srebrne, złote, z kolorowego szkła. Wszystko co zechcemy.
W ramach współpracy mogłam zamówić bransoletkę oraz 5 charmsów. Pierwszy z nich-kuleczka wysadzana kryształkami skradł moje serce już na początku przeglądania asortymentu strony.
Charms-klik
Kolejny charms zwrócił moją uwagę wygrawerowanym napisem-laught, love, live, niewielkim, nie rzucającym się w oczy, a zarazem odzwierciedlającym to co jest ważne.
Charms-klik
Kolejny charms zawiera moje zdjęcia. Bardzo fajną opcją, jest właśnie taka spersonalizowana bransoletka.
Charms-klik
Jako osoba uzależniona od kawy nie mogłabym nie nawiązać o tego właśnie charmsem. Gdy zobaczyłam właśnie tego moje serce zabiło mocniej.
charms-klik
Ostatni charms wydaje się być zwykły, ale według mnie nadaje on mocniejszego charakteru bransoletce.
Charms-klik
Oczywiście same charmsy nie dają bransoletki, Mój wybór padł na bransoletkę z zapięciem w kształcie serca-KLIK
Cała bransoletka prezentuje się w ten sposób:

Kolejna paczka, którą otrzymałam pochodzi ze sklepu Banggod. Jestem z niej jak najbardziej zadowolona. Przyszła podzielona na kilka części i w różnych dniach, ale ostatnia rzecz przyszła 2 tygodnie od złożenia zamówienia czyli jak na chiński sklep bardzo szybko.
Pierwsza rzecz to cienie do brwi, z których jestem bardzo zadowolona. Utrzymują się długo, pędzelek jest dokładny. Nie ma się do czego przyczepić.

Kolejna rzecz to pędzle do makijażu. Moja opinia? Jestem jak najbardziej na tak. Nie różnią się niczym od tych do kupienia w Polsce. Przyjemne w dotyku, po otwarciu nie było czuć nie przyjemnego zapachu, 
Pierścionki. Prezentują się ślicznie, Tylko... nie wcisnę ich na palce. Kilka wchodzi na mały palec, ale i z tym jest problem. 
Ostatnia rzecz to elektroniczny pilnik do paznokci. Jestem z niego zadowolona tak w 70%. Ma bardzo słabą moc i przy przyłożeniu go do płytki paznokcia zacina się. Pomimo to efekt jest dobry i poleciłabym go tym, którzy nie zajmują się tym na co dzień i nie potrzebują w 100% profesjonalnego sprzętu.




34 komentarze:

  1. fajna ta bransoletka :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Branzoletka jest świetna, zwłaszcza z charmsem w kształcie kupka kawy (mniam <3)
    Z pędzli nie wypadają włoski ?
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Okej... chcę tą kawusię ;-;
    Dajcie mi tą kawusię ;-;

    http://czarny-kotyszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mam bransoletkę z Soufeel, one są śliczne! <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna jest , tez bym taka chciała :)
    zapraszam do mnie marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. poklikałam mogę liczyć na to samo
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Charms z kubkiem kawy wygrał! :D
    Super rzeczy :)
    http://monkeyywrites.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo śliczne rzeczy :)
    Bransoletki cudne <3


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze rzeczy :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/06/summer-essentials-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna bransoletka. Charms z kawą jest super :D
    Dzięki za odwiedziny mojego bloga.
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  11. same perełki
    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna bransoletka! Też mam swoją :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale dużo rzeczy!
    Spodobały mi się bransoletki i cienie do brwi :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta bransoletka jest śliczna! A co do pędzli to oby włosie nie wypadało!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. ta zaczepka z kawą jest super :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie w moim stylu ta bransoletka, ale fajnie że tobie się podoba;)
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę bardzo fajne rzeczy zamówiłaś :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne rzeczy zamówiłaś, najbardziej podoba mi bransoletka :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatni charms i pierścionki - ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  20. paletka i pędzelki bardzo przypadły mi do gustu :)
    zapraszam http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te rzeczy, a zwłaszcza pędzle przypadły mi do gustu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie śliczne charmsy , wszystkie przypadły mi do gustu :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Współpracuje z Soufeel i jestem bardzo zadowolona :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rzeczy. Szczególnie zazdroszczę tych pędzli. :D Poklikane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne rzeczy wybrałaś :D
    Ten charms coffe ,mega :D
    Bardzo ładne pierścionki z banggood :D
    Poklikałam :)
    Odwdzięczam się za każda obserwacje :D
    BLOG-ZAPRASZAM
    BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy :D Bardzo dziękuje za klikanie :) Oczywiście ja też poklikałam, a czy mogę Cię prosić o klikanie w najnowszym poście? Będe bardzo wdzięczna :)
    Zapraszam-Mój blog
    PS: odpowiadam na obserwacje i komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne rzeczy ^^
    sleep0walking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bransoletka jest świetna i bardzo ładne charmsy ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładna ta bransoletka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście? Będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam bransoletki z Suofeel i jestem bardzo zadowolona. W BangGood natomiast, ani razu nie trafiłam na nic felernego :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x