poniedziałek, 11 lipca 2016

Jak dbam o swoje paznokcie? | Banggood wishlist


Hej!
Dzisiaj postanowiłam opowiedzieć wam jak dbam o swoje paznokcie. Zwłaszcza, że jeszcze rok temu były one w strasznym stanie. Ciągle się rozdwajały, łamały, wyglądały po prostu brzydko.
Teraz moje paznokcie są długie i mocne. Jak to osiągnęłam?
Pierwsza rzecz, po którą sięgnęłam to odżywka z Eveline. Używam jej już prawie rok, Przez ten czas spotkałam się z wieloma negatywnymi opiniami, jednak większość z nich wychodzi z nieprawidłowego stosowania. Sama zanim pierwszy raz ją użyłam przeczytałam informacje na ulotce, dzięki temu uniknęłam negatywnych efektów. Odżywka wzmocniła moje paznokcie, przestały się rozdwajać, rosną szybciej. Z mojej strony brak zarzutów.

Kolejną rzeczą, która ma znaczenie chociaż często nie jesteśmy tego świadomi są pilniczki. Kiedyś używałam metalowego co było zbrodnią dla moich paznokci. Zaczęłam czytać i zdecydowałam się na szklany. Niestety uległ wypadkowi i się pobił. Obecnie mam 2 pilniczki jeden zwykły, kupiony za ok. 5 zł i drugi elektroniczny-mój najświeższy nabytek. Pierwszego używam aby nadać moim paznokciom kształt, drugi jest dopełnieniem, wygładza i oczyszcza płytkę oraz równa końcówkę paznokcia.
Jednak bardzo ważne jest też jedzenie. Kiedyś nie zdawałam sobie z tego sprawy. Ja 1-2 razy w tygodniu robię sobie koktajl dla paznokci. Jego skład jest prosty, a zawiera wszystkie ważne składniki:
  • jogurt naturalny ( ja używam tola z dodatkiem wapnia)
  • garść orzechów/migdałów
  • pomarańcz/ mandarynka
  • banan
  • nasiona chia
  • łyżka miodu
Zblędować wszystko oprócz orzechów/migdałów. Orzechy zmiażdżyć i posypać nimi koktajl. Niestety nie mam zdjęcia jak ten koktajl wygląda, ale mogę zapewnić, że jest pyszny.
A tak moje paznokcie wyglądają zazwyczaj (no może na obu dłoniach są równej długości nie jak na zdjęciu):



33 komentarze:

  1. Chyba też kupię tę odżywkę. Tylko nie mogę jej znaleźć, ponieważ u mnie w ROSSMANN-ie nie ma stanowiska z EVELINE :( Jeśli wiesz, gdzie mogę ją znaleźć to pisz do mnie na maila, który jest na moim blogu w zakładce "Kontakt/współpraca"

    only-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepis na koktajl juz sobie zapisalam i przy najblizszej okazji go wyprobuje! <3
    Co do paznokci to masz je naprawde sliczne! Sama stosuje odzywke do paznokci z Eveline ale "Paznokcie twarde i lsniace jak diament" tez bardzo dobrze sprawuje wiec z calego serducha ja polecam! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście moje paznokcie bez większego wysiłku są mocne i szybko rosną :)
    Tylko problem w tym, że często się łamią :\
    Pozdrawiam!
    https://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nigdy szczególnie nie dbałam o swoje paznokcie, może czas to zmienic ? hmm zastanowię się..jestem troche leniwa :D
    Świetny post :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam tgo lakieru i w 100% go polecam!
    Ciekawy post
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja póki co chodze na hybrydę na naturalnej płytce i paznokcie mam w ekstra stanie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post, jeszcze takiego nie czytalam;)
    rowniez uzywam odzywki z eveline i naprawde ją lubię;)
    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować tego koktajlu :) Pozdrawiam slaguu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedynie co używam do paznokci to Regenerum XD


    Mogę liczyć na pomoc po kliknięciu na link, to jest dla mnie ważne
    https://fasionsstyle.blogspot.com/2016/07/brytyjka-sklep-internetowy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim przypadku, to tak naprawdę pomogło odpowiednie piłowanie i uważanie na nie. Poza tym moje paznokcie były w opłakanym stanie, gdyż je obgryzałam. Po trzech latach może nie sa idealne, ale chociaż już są. Koktajlu chętnie spróbuję, choć nienawidzę smaku nasion chia- więc mam nadzieję, że ich czuć zbytnio nie będzie. Tak btw cholernie śliczny design, pozdrawiam i życze miłego dnia!

    ~ what-duet.blogspot.com ~

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też używałam tej odżywki i byłam zadowolona :) Masz śliczne paznokcie ;P

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobię ten koktajl jutro! Piękne masz paznokcie ;)
    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  13. Łoo, bardzo przydatny post! Sama używam tej odżywki. :)
    Piękne paznokcie. Obserwuję! :)
    Zapraszam też do mnie.
    http://juornalduninconnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Boje się używać tej odżywki z powodu właśnie tych opinii, choć moja koleżanka jej używała i mówi, że jest świetna. Mimo tego, nadal mnie nie przekonuje.
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz pięknie zadbane paznokcie ♥ Muszę wypróbować ten elektroniczny pilnik i odżywkę :D Może poprawią moje paznokcie

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  16. Jezu, jakie cudowne pazury *u*

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne paznokcie! Ja mam hybrydy, więc kosmetyczka dba o moje paznokcie i ja się tym nie muszę martwić :D
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę sięgnąć po tę odżywkę, bo mam wielki problem z rozdwajaniem paznokci.
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię tą odżywkę!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą odżywkę i jestem z niej bardzo zadowolona! Masz idealny kształt paznokci!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś też używałam metalowych pilniczków, na szczęście szybko się przestawiłam.
    Piękne masz pazurki, aż miło patrzeć! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne! Poklikałam w linki:)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczne masz paznokcie:)
    zostawiam obserwacje i zapraszam do siebie! :) W A Y N V

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz super paznokcie :) Ja nigdy nie miałam problemów z paznokciami . Mam tą pierwsza bluzkę i jest świetna :)


    Jeśli mogłabyś wziąć udziął w naszym pierwszym konkursie to byłoby nam bardzo miło :) - http://sisterschannelfashion.blogspot.com/2016/07/flower-on-nail-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  25. ale że jak, elektroniczny pilniczek!? muszę poczytać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję, bo paznokcie piękne! Poklikałam w linki :)

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja o moje jakoś specjalnie nie dbam, tzn mam długie, zadbane, ale nie używam raczej żadnych odżywek. Nie mam pojęcia czemu są tak mocne. Grając cały rok szkolny w siatkówkę dodatkowo na niej ani razy mi się nie złamał. Psuły mi się tylko na w-f podczas koszykówki :< Jednak te rady na pewno pomogą osobom, które mają łamliwe paznokcie. Śliczne spódniczki! Poklikałam ;)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz ładne paznokcie, moje na razie szybko się łamią i są osłabione ale mam dobrą odżywkę :) super wishlista, życzę powodzenia ze współpracą :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam właśnie tą odżywkę, według mnie powinnaś je jeszcze sprowadzić do takiej samej długości. Śliczne ubranka, poklikałam :)

    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ masz piękne paznokcie! Zawsze w temacie pazurków jestem daleko w tyle, skulona ze wstydu. Moje połamane ogryzki wyglądają okropnie! Czas się odzwyczaić zdrapywania ich i wbic do planu dnia regularne stosowanie odzywki..
    Buziaki!
    http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x