wtorek, 21 czerwca 2016

My Gift DNA | Dresslink

Cześć kochani!
  Dzisiaj chciałabym wam przedstawić sklep My Gift DNA, w którym znajdziecie idealny prezent. Nieważne czy ma być on dla drugiej połówki, przyjaciółki czy rodzica, wszystko jest przewidziane. Dodatkowo można zamówić spersonalizowany prezent. Ja mając okazję współpracować z tym sklepem, wybrałam dwa kubki, które według bliskich mi osób pasują do mojego charakteru idealnie.
  Pierwszy z nich, z napisem "Me? Sarcastic? Never" wybrałam, ze względu na to, że wszyscy mi mówią, że na drugie imię powinnam mieć sarkazm. Tego zabiegu używam równie często co oddycham. 
  Co do drugiego kubka, przekazuje on to, co nie zawsze mam odwagę powiedzieć komuś prosto w twarz, a jednak bardzo często tak myślę. 





28 komentarzy:

  1. drugi kubek bardzo mi się podoba!
    poklikałam w linki :)
    jeżeli chodzi o te spodenki z dresslink ,które wstyawiłaś na dole, to mogę powiedzieć o nich że są bardzo wygodne i ładne, bo sama je mam haha

    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te kubki, oba podobają mi się jednakowo:)
    Poklikałam w linki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale na pewno tam zajrzę. Poklikane :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne te kubki są ahah :)


    Zapraszam do siebie! ;) http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny sklep, genialne kubki! :)

    High Five? :)
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kubki mistrzostwo!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubki są bardzo fajne. Chociaż drugi wygrywa!
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne kubki!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kubki <3 Oczywiście, pomagam-klikając.Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kubki są genialne, haha :D Ten drugi jest zdecydowanie moim faworytem, bo ten tekst jest taki prawdziwy. Chyba sobie nawet go kupię, bo fajne rzeczy są na tej stronce.
    I oczywiście poklikałam w linki♥
    Pozdrawiam
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubek bardzo mi się podoba idealnie nadaje się na prezent dla bliskiej odoby ;)
    Poklikane :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam akcesoria w tym stylu :) Oczywiście poklikane.
    Pozdrawiam,
    passionsmy.bologspot.com- nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kubki, ten pierwszy ogromnie skradł mi serce. :)
    Poklikałam we wszystkie linki.

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kubki są naprawdę świetne ^^ Drugi bardzo mi się spodobał :)
    Poklikałam w linki! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie świetne! ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kubki są świetne! Zajrzę do tego sklepu :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również z nimi współpracuję. Rewelacyjna firma!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wierzę! Oba z chęcią przygarnęłabym do siebie, dzięki za stronkę teraz i ja wiem, że zakup będzie udany! Co gorsza to trafiłaś w mój słaby punkt - czyli kubki. Mam ich tyle, że nie mam gdzie trzymać, a jeżeli trafi się ładny to i tak go kupię:)
    Pierwszy napis pasuje i do mnie :D choć bardziej dałabym tam ironię zamiast sarkazmu. Drugi też fajny, choć ja to raczej prosto z mostu mówię ludziom co o nich myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kubki, najlepszy prezent kiedy nie masz konkretnego pomysłu, a takie ciekawe wzory są naprawdę plusem. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne kubki! Niepytpowe wzory mają *.*
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne są te kubeczki *.*

    Zapraszam :http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. hah genialne są te kubki! :D z całą pewnością nadają się na prezent dla drugiej połówki ;3
    co powiesz na wspolna obserwacje? daj znac u mnie na blogu <3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x