sobota, 7 maja 2016

"Z pasją mocniej czuje się bodźce, widzi wyraźniej świat"

Hej!
 Po raz kolejny miałam chwilowe załamanie i zrezygnowałam z bloga, ale wróciłam i wiem, że zawsze wrócę. Pisanie jest tym co kocham i nie potrafię z tego zrezygnować. Jest moją pasją. Wiele tematów, które poruszam na blogu jest dla mnie bardzo ważne, często piszę posty w oparciu o własne doświadczenia.


 Dzięki temu, że piszę zaczęłam zauważać rzeczy, na które normalnie nie zwróciłabym uwagi, postanowiłam pracować nad sobą, z dnia na dzień stawać się lepsza,a to nie tylko dla siebie ale również dla was. Świadomość, że ktoś czyta moje wypociny napełnia mnie ogromną energią. Dzięki temu wiem, że mogę osiągnąć wszystko.

 Wiem również, że nie tylko blogowanie jest pasją, która potrafi zdziałać cuda. Każda pasja zmusza nas do pewnych wyrzeczeń, poświęcenia czasu, ale każde, nawet te najmniejsze osiągnięcie daje mnóstwo satysfakcji. Przeraża mnie to, że w rozmowach z moimi rówieśnikami widzę, że nie mają hobby, pasji, że większość czasu spędzają na facebooku, snapie, instagramie, najchętniej nawet nie wstając z łóżka. Takie osoby często gubią w życiu sens. Dlatego cokolwiek teraz robicie zastanówcie się czy macie coś takiego, co robicie w każdej wolnej chwili. Co wymaga od was ciężkiej pracy ale sprawia wam mnóstwo radości. Jeśli tak nigdy z tego nie rezygnujcie, a jeśli nie to szukajcie czegoś takiego, uwierzcie mi, że nie będziecie żałować :)

17 komentarzy:

  1. Pasja jest bardzo ważną częścią w życiu człowieka:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Znam to uczucie bardzo dobrze.. Sama zrezygnowałam z bloga i kilka dni temu wróciłam do tego ponownie. Czytając Twoje jak sama to nazywasz "wypociny" zaczynam wierzyć w ludzi. :) Brawo, oby tak dalej! :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Plutą Klaudia z plutaklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez pasji wpadamy w rutynę i to nie jest fajne. Ja od dłuższego czasu staram się to zmienić, ale coś średnio wychodzi. Bardzo podobają mi się twoje włosy :). Teraz wszystkie dziewczyny mają długie a ty odważyłaś się mieć takie, super, ja też chcę się kiedyś tak obciąć.
    topiekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że postanowiłaś wrócić :) Miło czyta się twoje posty.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Och skąd ja to znam :-) tez miałam w życiu mnóstwo blogów z których rezygnowałem , wiec tak naprawdę ten który założyłam teraz nie jest dla mnie niczym nowym tylko kontynuacja :-) i mam nadzieje ze nie stracę zapału i Ty rownież ☺️ Blog to tak samo jak i twoja rownież moja pasja i hobby , sprawia wielka przyjemność choć zabiera tez mnóstwo czasu ,którego sie czasami nie ma - niestety : ) pozdrawiam ;) claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanie bloga bardzo rozwija, jak i zmusza do wykorzystania czasu w stu procentach :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że wróciłaś! Mam coś takiego co robię zawsze w wolnej chwili. właściwie to jest to kilka rzeczy ale przynajmniej mogę powiedzieć, że mam pasję :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczną masz fryzurę <3


    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasja jest bardzo ważna. Sama zauwazyłam to jak założyłam pierwszy raz bloga. Chociaż teraz nie mam jakoś pasji, bądź jej nie zauważam. ;/ Oczywiście chodzi mi o jakieś inne zajęcie niż tylko blog
    http://flvcko.blogspot.com/2016/04/dreams.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie wyobrażam sobie życia bez blogowania.
    Wejście na blogsferę stało się już nieodłącznym elementem każdego mojego dnia.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze mieć pasję! Życzę wytrwałości i dużo inspiracji oraz motywacji! Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli wracasz, to znaczy, że to Twoja pasja i powinnaś się temu już poświęcić na zawsze!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam wiele blogów przy których czułam się, że "to nie to". Tym razem jest inaczej. Spełniam się, rozwijam i czuję, że idę do przodu :) Tobie też tego życzę.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  16. Człowiek bez pasji nieszczęśliwym człowiekiem jest.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x