sobota, 3 października 2015

Ak­ceptac­ja i po­kocha­nie siebie sa­mego jest czymś ważnym, mi­mo wszystko.

Codziennie rano próbujesz wykrzesać z siebie siły żeby wstać z łóżka. Powtarzasz sobie: "Będzie dobrze, dasz radę, jakoś przeżyjesz ten dzień". Podchodzisz do lustra i jesteś przerażona tym co widzisz. W głowie pojawia się milion myśli "jesteś brzydka", "wyglądasz okropnie", "jesteś za gruba". I tak wygląda każdy poranek.

"Udaję szczęśliwą. Udaję że się trzymam. A tak naprawdę nie daję rady, to niszczy mnie od środka. Nikt nic nie wie. Każdy myśli że jest ok. Nie jest. Tak wiele razy dano mi odczuć że nic nie znaczę. Nie potrafię już żyć inaczej, ból i cierpienie stały się nieodłączną częścią mnie."

Moment, chwila, gdy stajesz i mówisz: "nienawidzę siebie, nie dam już dłużej rady, poddaje się". Wszyscy mamy prawo do chwili zwątpienia, jesteśmy tylko ludźmi, żyjącymi, oddychającymi, jedzącymi. Potrzebujemy opieki, zainteresowania i wsparcia od bliskich. Stając rano przed lustrem, niewyspani, bez sił i bez chęci do życia. Nie widzimy zalet, jedynie nasze wady...

Zaakceptuje i pokochaj siebie. Stań przed lustrem, uśmiechnij się, spójrz sobie w oczy, pomyśl, że dasz radę. Zaakceptuj swój wygląd, swoje poglądy, wybory. Pokochaj siebie, bądź dla siebie wyrozumiały. Nie zwracaj uwago na to co Ci się nie podoba, ale na to, co w Tobie najpiękniejsze. Dla niektórych jesteś tylko człowiekiem, takim jak każdy, ale dla innych możesz być wzorem, osobą, którą podziwiają. Zaakceptuj, pokochaj, jesteś wyjątkowa!

"Nieważne, że czasami będziesz miała ochotę wszystko rzucić i poddać się. Nieważne, że wielokrotnie stwierdzisz, iż to nie ma sensu. Nieważne, że poczujesz nagle, iż wszyscy wokół spiskują za Twoimi plecami, odbierając Ci szczęście. Nieważne, że momentami będziesz zmęczona. Nieważne nawet, że będziesz sama, że będzie szaro, zimno i jakoś nie tak. Jesteś warta wszystkiego. Wygrasz."


Polecam blogi:

Chcesz być polecony w następnym poście? Podaj mi cenę jednej z tych rzeczy:

37 komentarzy:

  1. Przede wszystkim trzeba być szczęśliwym! :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski blog <3
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, akceptacja siebie jest bardzo ważna :)) Każdy musi się tego uczyć.
    Świetne zdjęcia!
    Dziękuję za polecenie bloga :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry post,ze świetnymi cytatami i pięknymi zdjęciami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe posty dodajesz, zostaje na dłużej ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo madrze napisalas,przepiekna koszula :) zdjecia rowniez :)
    http://usmiechemzmieniajacswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Poetyckie ;)

    http://anvicta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, najważniejsze jest zdrowie i rodzina. Duży nos, odstające uszy, pryszcz jak wieża Eiffla czy inne wyimaginowane problemy to pikuś ;)

    Zapraszam: www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma innego wyjścia, jak zaakceptować siebie :)
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, Masz rację, akceptacja siebie jest bardzo ważna :))
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane! :) Fajna koszula... zapraszam do siebie częściej ;)

    Mój blog - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny blog :) http://moresik123.blogspot.com zapraszam do mnie wpis o październiku !

    OdpowiedzUsuń
  13. ja siebie w pełni akceptuje ;)
    ceny; $3.64 sukienka i przy płaszczu pisze, że jest już niedostępny.
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog i bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba zaakceptować i pokochać siebie. Inaczej nie można normalnie funkcjonować. Na szczęście ja nie mam z tym problemów. Pokochałam siebie i żyje mi się o wiele lepiej! :)
    Świetnie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjecia, dzieki za kom u mnie
    oczywiscie, ze zgadzam sie na wspolną obs, zacznij i daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze dobrałaś temat na post :) Zgadzam się z chwilami zwątpienia i tym, że wręcz trzeba akceptować siebie pod każdym względem ^^
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. samoakceptacja jest naprawdę ważna, dlatego powinniśmy przestać się zamartwiać takimi głupotami ;) całkowicie się z tobą zgadzam

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz racje to jest wazne, przez to mozna popasc w wielka deprezje jesli nie akcteptuje sie siebie samego.
    Chciałam napisac cene ciuchow ale otwierając linki cały czas mi się ładuję zdjęcia i cena więc innym razem :(
    Pozdrawiam :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka piękna stylizacja :)
    dziękuję za komentarz u mnie.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Akceptacja jest najważniejsza! ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadzam się z tym, co napisałaś w dwustu procentach. mam bardzo podobne zdanie i lepiej chyba nie można było tego ująć :) bardzo mi się podoba ;)

    pozdrawiam! :)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Święte słowa!
    Zgadzam się w 100% i życzę wszystkim, żeby nauczyli się kochać samych siebie! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ładny blog! świetnie piszesz :)
    pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  25. SUkienka 3,64, bardzo też proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście:)

    Obserwuję i pozdrawiam,
    www.patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cute photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/botanic-garden.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne zdjęcia i stylizacja :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz :)))


    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x