poniedziałek, 14 września 2015

5 zasad zdrowego stylu życia!

Cześć, 
jestem Daria, autorka bloga justdaaria.blogspot.com. Monika napisała do mnie e-mail i postanowiłyśmy wymienić się postami na swoich blogach. Mam nadzieję, że wiele z Was odwiedzi moją stronę i pozostawi po sobie ślad. :)
Z racji tego, że po wakacjach trzeba wrócić do formy z przed wakacji pokażę Wam kilka zasad zdrowego stylu życia. Mam nadzieję, że choć w małym stopniu się do któryś stosujecie. Głównie do pierwszej i czwartej. :)


1. Nie pomijaj śniadań i jedz regularnie!
Śniadanie to najważniejszy posiłek. Dodaje nam energii na pierwszą część dnia.
Ważne jest aby jeść mało a często. Dla organizmu ma znaczenie to aby posiłki były spożywane w stały godzinach i odstępach nie większych niż 3 godziny.

Aktywność fizyczna jest bardzo ważna. Przyśpiesza metabolizm, korzystnie wpływa na kondycje i sprawność umysłową. Znajdź sport, który sprawia ci radość. Przebywaj dużo na świeżym powietrzu. W ten sposób możesz nie tylko poprawić funkcjonowanie mięśni i stawów, ale także serce, płuc i mózgu.



Sen to czas na regeneracje. Powinniśmy spać co najmniej 8 godzin.

Najlepiej niegazowana. Powinno się jej wypijać około dwóch litrów dziennie. Najlepiej zrobisz jak w każdym pokoju postawisz szklankę z butelką wody, aby pamiętać, żeby się nawadniać. Jeśli nie lubisz smaku wody, możesz dodać tam owoce lub miętę. Natomiast ogranicz spożywanie napoi słodzonych i gazowanych.


Zawierają one niewiele substancji odżywczych. Do najbardziej znanych należą: hamburgery, hot dogi, pizze, gotowe sosy do sałatek, chipsy i wiele, wiele innych. Czytaj etykiety - im krótsza tym lepsza.



Stosujecie się do któryś z tych zasad?

Tu możecie mnie znaleźć: 
tumblr | instagram | vinted | ask |



Chcesz być polecony w następnym poście? podaj w komentarzu cenę przedmiotu ukrytego pod serduszkiem!

53 komentarze:

  1. Moim błędem jest to, że nie jem śniadań ;/ Jakoś nie chce mi się jeść rano :)
    Post bardzo przydatny :) Pozdrawiam :)
    niesmialavicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj bez chipsów nie wytrzymam :D opcji nie ma ;D
    Jem regularnie w sumie co 5 min :D xD
    Także myślę że stosuje się do tych rad :D

    A tak serio to przydatny post :D

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Smutne. To nie jest takie proste. Nie jem regularnie i chyba nigdy nie będę ;-;
    2. Em... tu też raczej będzie problem...
    3. UPS... 6 godzin ;-;
    4. Ojojojojojojoj...
    5. O! Chociaż jedno robię :D Pomińmy uzależnienie od słodyczy ;-;

    czarny-kotyszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosuję się do wszystkich, jednak problem sprawia mi ostatnia. Nie zawsze mam czas na przygotowywanie zdrowych posiłków i jestem zmuszona sięgać po te mniej zdrowe odpowiedniki :(
    Nie wyobrażam sobie codzienności bez treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rady, próbuję przestrzegać wszystkich, choć mam problemy jeśli chodzi o regularność posiłków :/
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. stosuję się do wszystkich tych zasad, oprócz sportów - nie mam na nie czasu:(

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w sumie stosuje się do większości z tych rad, ale ty chyba tylko dlatego, że gdy byłam mała to zauważyłam że gdy dużo śpię, jem śniadania itp. to czuje się lepiej, i tak mi zostało :3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post napisałaś, na pewno wpadnę do Ciebie na bloga :)
    Cena sukienki: US$ 5.52
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Zawsze jem śniadania, a co do regularności, no jest różnie
    bo jem dużo i często :3
    2. Staram się i ćwiczę tyle ile mogę ale po operacji kręgosłupa
    mam bardzo ograniczone ruchy.
    3. Śpię dosyć dużo :3
    4. Piję za trzech jak nie lepiej ;)
    5. ops...
    świetne rady, będe się do nich stosować :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wody nigdy za mało! Świetny post :*
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podstawowe zasady które są moją podstawą od 2 lat.

    Mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  12. Stosuje się :) Zawsze muszę rano zjeść, śpię też okay i uwielbiam owoce :)

    Zapraszam http://my-time-alessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja stosuje zasady picia jak najwiecej wody, staram sie jak najwiecej spać, jem śniadanie oraz chce niedługo wprowadzić ćwiczenia. Może zacznę z chodakowska
    Pozdrawiam ciekawy post na początek szkoły :) Zapraszam na mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytałaś o obserwację :) Już obserwuję :D
    anjaa-blog.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  15. Ze wszystkim się zgadzam, to podstawowe reguły. Jednak nigdy nie będzie tak, że każdy będzie się do nich stosował. Ja od kilku lat piję dużo wody i nie żałuję ;)
    5,52$

    http://anvicta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie z piciem wody jest bardzo różnie. Zbyt mało jej piję, zdecydowanie :( Staram się to zmieniać, ale ciągle zapominam o tym, że mam się napić szklanki wody :D

    INNA MYŚL [blog] | KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rady :) Ja niestety mam czas spać tylko 6 godzin ;c
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne porady, uwielbiam jesc owoce :)



    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, poinformuj mnie w komentarzu na moim blogu, a ja na 100 % uczciwie się odwdzięczę :*

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba tylko ze spaniem mi wychodzi :D
    ale owoce codziennie - podstawa :)

    zapraszam do siebie :)
    rozkminyxdziewczyny.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na post... Bardzo mi się podoba
    nicetomeetyou25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Duża ilość wypitej wody naprawdę dziala cuda! :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zasady, sama w końcu muszę ustalić swoje
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój blog jest bardzo ciekawy ;)
    Obserwuję
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam problem z piciem wody :( i słodyczami. Jak można ich nie jeść ? ;) ale staram się ograniczać ;)
    igablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przydane porady, ja staram się stosować do wszystkich ;)

    HELLO-WONDERFUL - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja sobie nie wyobrażam nie zjeść śniadania, wtedy mogę nie jeść cały dzień. Do picia polecam zieloną herbatę i wodę z ogórkami, ogórki świetnie nawilżają skórę wiec polecam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne rady! Skorzystam :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rady są świetne zawsze muszę zjeść śniadanie, bo inaczej jestem głodna, a cena spod serduszka to $5.52 :)

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  29. Rady są dobre i na szczescie stosuje sie do wszystkich :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com
    Mam nadzieję że wpadniesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak, stosuję - śpię. XD Śniadań też staram się już nie pomijać, bo nie lubię kiedy na lekcji burczy mi w brzuchu. :D

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawy post, warto o tym wiedziec ;] pozdrawiam cieplutko
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawy post, warto o tym wiedziec ;] pozdrawiam cieplutko
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Stosuję się do wszystkich oprócz 3. bo niestety przez naukę nie mam tyle czasu na sen ;p

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  34. to wszystko tak pięknie wygląda i wydaje się takie łatwe haha!
    http://niniakk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne rady! :D Od pewnego czasu przestrzegam tych zasad, no może oprócz 3 :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie jem śniadań.. i ta woda gazowana.. ;___;
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo się staram trzymać tych zasad;)
    Poklikałam, poklikaj proszę też u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  38. +zaobserwowałam Cie na insta, zapraszam równiez;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przydatny post <3 Ja niestety nie jem śniadań, może dopiero w szkole jakąś kanapke i jabłko :D
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Stosuję się przede wszystkim do dużej ilości snu. xd

    Zapraszam na rozdanie!
    Wygrywa aż 6 osób.
    KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne rady u mnie niedługo podobny post :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne i zdrowe rasy. ;) Chociaż moim życiowym celem jest przytyć, jak dotąd nieosiągniętym. ;/


    cena : 5,52. ;))

    Fajnie tutaj!
    Bardzo dziękuję za wizytę u mnie na blogu. Jest mi niezmiernie miło, że go odwiedzasz, bo to motywuje do dalszego pisania i umieszczania postów. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie, bo u mnie nowa notka! ;)) Może Ci się jeszcze bardziej spodoba i zostaniesz ze mną na stałe?:) Ja obserwuję, bo ciekawie u Ciebie. ;))
    Mój blog, zapraszam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Stosuję się do tych zasad przez cały rok, ale czasami pozwalam sobie na jakąś niezdrową przekąskę. :)
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystkie zasady znam od dawien dawna! :)
    Buziaki!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x