wtorek, 7 lipca 2015

Summer

Hey!!!
Chyba każdy już poczuł wakacje, zdążył trochę odpocząć, zapomnieć o szkole.  Jednak co zrobić, żeby te wakacje były niezapomniane? W tym poście postaram się podsunąć się wam parę swoich sposobów :)

naucz się robić coś nowego ♥ przeczytaj książkę ♥ zorganizuj grila, ognisko itp. ♥ zrób coś czego zawsze się bałaś ♥ wyjedź gdzieś ♥ rozwijaj swoje zainteresowania ♥ ugotuj coś ♥ poświęć dzień tylko dla siebie ♥ poznaj nowe osoby ♥ odwiedź jak najwięcej miejsc ♥ idź na koncert ♥ spędzaj czas aktywnie ♥ stwórz swoją własną Summer Bucket List ♥ spędzaj czas z przyjaciółmi 

To tylko kilka sposobów, a można by ich wymieniać dużo, dużo więcej. Każdy ma swoje sposoby, pomysły na idealne wakacje. Realizujcie je!



18 komentarzy:

  1. Super zdjęcia. Ja mam zamiar przeczytać tyle książkek ile tylko się da.
    Pozdrawiam z gór.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do LBA:)

    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, udanych wakacji!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie proponuj mi gotowania bo pol domu spale.. xD
    Udanych wakacji! :)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest tyle ciekawych rzeczy , które można zrobić w wakacje żeby były udane :)

    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to zacznij i poinformuj mnie o tym :)

    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, super koszulka! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne sposoby:) Ja staram się korzystać z tych wakacji jak najlepiej, aby były niezapomniane:) Ponadto miłych wakacji życzę:)
    Mam do Ciebie ogromną prośbę, czy mogłabyś poklikać u mnie w linki? Dla Ciebie to tylko sekunda, a dla mnie ogromna szansa. Z góry bardzo dziękuję:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia ;)
    poklikasz u mnie ? moze wspolna obs ?zacznij i daj znac paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobię wszystko aby te wakacje były niezapomniane! :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!
    Zapraszam do mnie na konkurs !!
    Obserwuję, mam nadzieje że się odwdzięczysz:D
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może wspólna obserwacja? :)
    Ja już zaobserwowałam i liczę na uczciwy rewanż.

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie powinniśmy marnować wakacji. Powinniśmy każdy dzień spędzić jak najlepiej tylko się da :)
    Twój blog dodaję do obserwowanych i jeśli spodoba Ci się u mnie to również zapraszam do obserwacji.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  14. Ladne zdjecia.
    Ja w te wakacje mam zamiar przeczytac jak najwiecej ksiazek.

    Zapraszam do mnie
    wixiandalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zaczęłam czytać więcej książek i na razie mi się udaje i zaczęłam się uczyć włoskiego ja korzystam z wakacji tak jak mogę o znajomych też nie zapominam
    http://ourownwooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog i zdjęcia <3 Będę tu zaglądać częściej !
    Zapraszam do mnie ;)
    http://tysia-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x