‘’ Nie możesz się wściekać z powodu prawdziwego zakończenia. To na sztuczne happy endy powinnaś się wkurzać.’’

Hej!!!

  Znowu długo mnie nie było, ale to dlatego, że nie chciałam dodawać postu bez zdjęć. Dzisiaj przychodzę do was z recenzją książki, która zmiażdżyła mnie emocjonalnie.Pomimo początkowej niechęci do tej książki, z powodu rozgłosu mogę śmiało stwierdzić, że już dawno nie czytałam książki, którą aż tak bym przeżywała. A mianowicie chodzi mi o książkę Collen Hoover Hopeless.

  

Od teraz, gdy będę się czegoś bała, spróbuję pomyśleć o niebie, a ono być może pozwoli mi się znów uśmiechnąć, ponieważ niezależnie od wszystkiego będzie piękne

 Główna bohaterka-Sky jest adoptowana, nie pamięta niczego z pierwszych lat swojego życia. Teraz dziewczyna mieszka ze swoją opiekunką Karen. Jej najlepsza przyjaciółka Six, nie mająca najlepszej opinii namawia dziewczynę, aby ta zapisała się do szkoły. Sky swoje pierwsze dni w szkole przeżywa nie ciesząc się sympatią rówieśników, jednak zaraz udaje jej się zdobyć przyjaciela. Poznanie Deana Holdera wydawałoby się tylko kolejnym faktem z życia dziewczyny, ale czy na prawdę tak jest? To ten chłopak wprowadza zamęt w życiu dziewczyny, pozwala odkryć jej prawdę o sobie i nie tylko...

Muszę Ci podziękować za wszystko. Dziękuję za danie mi odwagi, abym zawsze zadawała pytania, nawet kiedy nie chcę odpowiedzi. Dziękuję za kochanie mnie tak, jak mnie kochasz. Dziękuję za pokazanie mi, że nie zawsze musimy być silni, żeby być przy sobie-że w porządku jest być słabym, tak długo jak jesteśmy razem. I dziękuję za odnalezienie mnie po tych wszystkich latach. Ale najbardziej dziękuję Ci za stracenie mnie tyle lat temu... bo moje życie nie byłoby takie samo gdybyś nie odszedł.

Książka z pozoru wydająca się typowym romansidłem dla nastolatek, okazuję się najbardziej zakręconą, a zarazem niedającą się od siebie odciągnąć historią. Książkę polecam wszystkim, ja z pewnością sięgnę po kolejną część.

Nie będę życzyć sobie idealnego życia. Rzeczy, które przewracają cię w życiu są testami, zmuszają cię do wybrania między poddaniem się i leżeniem na ziemi, a otarciem kurzu i powstaniem jeszcze wyżej niż stałeś zanim zostałeś przewrócony. Wybieram stanie wyżej.

Czytałyście tą książkę? Jakie macie o niej zdanie?

You May Also Like

19 komentarze

  1. Nie czytałam ale wydaje sie byc fajna :) ogólnie fajny post :)
    Zapraszam do siebie ;)
    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna recenzja :)
    Czytałam i jest świetna ale czytając Twoją recenzję aż chce się przeczytać jeszcze raz :)
    Bardzo ładny wygląd, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post, może nawet się skusze na przeczytanie tej ksiazki bo ostatnio ciężko mi znaleźć coś ciekawego a sam opis bardzo mnie zachęcił.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    http://breathofthegods.blogspot.com/

    -S.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie kończę ją czytać i jestem zachwycona. Na początku myślałam, ze to będzie zwyczajne romansidło, ale to jest coś o wiele lepszego!


    W wolnej chwili zapraszam:) bypatricia143.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i polecam! Również myślałam, że to typowy romans ale zostałam pozytywnie zaskoczona :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. moje kolezanki czytały i mowily ze bardzo fajna ;)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super recenzja, zachęciłaś mnie do jej przeczytania, moja siostra cioteczna ją czytała i mi ją bardzo poleca :D
    http://niebioeski.blogspot.com/
    ( obserwuje jesli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji :D)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna zmierzam sę żeby przeczytać tą skiążkę :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta książka jest niesamowita !!!
    Kocham ją <33
    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam tę książkę jakiś czas temu, lubię tę tematykę. W sumie uważam, że była naprawdę fajna, ale nie jakoś mega wyjątkowa:))

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam, aczkolwiek wydaje się być interesująca ;)

    Obserwuję.

    Pozdrawiam Serdecznie,
    http://jessikachincza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam, zaskakująca jak żadna inna...;) Holder. <3 Polecam Losing Hope to kontynuacja :)
    zapraszam do siebie już niedługo recenzja książki jeśli lubisz :)http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna z moich ulubionych książek, ale nie powala na łopatki tak jak Pułapka uczuć, napisana również przez Colleen Hoover. W ogóle uwielbiam tą autorkę i książki są przepiękne, wpływają na nas...

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. czytałam i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja byłam wkurzona kiedy tak o skończył się mój ulubiony serial "skins"
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsza książka! :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie ogromną motywacją
♥Każda obserwacja wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)
♥Dziękuję, że jesteście ;x